sobota 18. srpna 2012

Delena ..

Já osobně mám teda mnohem radši Delenu než Stelenu .. Sice Stelena taky není zrovna ták nějak špatná ale prostě moc si přeju , aby Elena byla s Damonem .. a já věřím , že bude ! ;) .. Víte , že Elena ( Nina Dobrev ) ve skutečném životě chodí s Damonem ( Ian Somerhalder )  ? .. Nó .. teď to už víte ;)) .. Je to ták .. ! a jsem za to ráda ! ;PP. Dneska to bude poslední příspěvek co zvěřejním ;)) ..  Zejtra ráno bude další a taky se s váma na rozloučenou rozloučím jednou krásnou písničkou ;))** .. Ale to až zejtra ! ;)) .. Nó a víte , že Stefanova ( Paul Wesley ) manželka je Meredith ( Torrey Devitto ) ? .. Nó a teď to už víte milánkové ;DD .. Vím .. je to moc krátkej příspěvek a taky trapnej a ubohej ale teďka mi to prostě už moc nemyslí .. Jak říká Damon Salvatore : "Yep" ( Jop ) ;)) .. Tákže vám přeju dobrou noc a ať se dobře vyspíte ;)) .. Báj --> _Nyný_ <3 ! .. .

Žádné komentáře:

Okomentovat