pátek 17. srpna 2012

Delena or Stelena ;PP

Tento blog jsem vytvořila pro fanoušky "The Vampire Diaries" (Upíří Deníky) . Chci vědět kdo má rád Delenu a kdo zase Stelenu .. Já osobně mám radši Delenu . Jak už víte ve 3 sérii 22 díle Elena zemřela , ale Stefan ji už nestihl zachánit , tak se z ní stala upírka , protože ještě předtím dostala od Meredith v nemocnici upíří krev , aby Elena nezemřela a , aby ji pomohla . Říká se , že ve 4 sérii zažije Elena svůj první "Upíří sex" , sice se neví s kým ale já si myslím , že to asi (určitě :D ) bude se Stefanem , ale to nemůžeme vědět s kým to bude ;PP ;)) .. Já bych chtěla , aby to bylo s Damonem , protože taky spolu zažili spoustů věcí ;D . Já kdybych byla Elenou tak bych už byla s Damonem v posteli :D :D :P , protože je prostě neodolatelný <3 :D .. Taky Elena nebudu pořád jenom se Stefanem , ale bude taky chodit s Damonem !!! (Teda doufám :D :D :PP) . Takže se máme na co těšit !! .. A tohle bude asi zatím ode mě vše ! ;)) .. S pozdravem  _Nyný_ <33 ;PP .

6 komentářů:

  1. Předpokládám, že chyby v článku a svých znalostech sis díky mé radě už začala opravovat ;) nevadí :) učíme se všichni, jinak já rozhodně a nefalšovaně fandím DELENĚ což jistě víš.. :)) Přece jen to Damonovo tělo.. FUUU.. A ta jeho nerozvážnost a sarkasmus v každé, i té nejnevhodnější chvíli je naprosto dokonalý. A to jak každý s Mystic Falls se s Stefanem zachází jako s tím "dobrým" --- FRAŠKA.. On je ten ROZPAROVAČ, ať si to všichni uvědomí, konečně. Damon se aspoň změnil k lepšímu jen kvůli Eleně, tak ať si to kruci už uvědomí or DIE YOU BITCH :D no emoce prostě potřebují ven.. PO té co z Eleny bude upír si vzpomene na všechna Damonova ovlivnění a doufám, opravdu doufám, že se probere, otevře oči a vybere si toho jednoho, toho pravého. Jak řekla Rose "Je pro ni buď to nejlepší, nebo nejhorší."

    OdpovědětVymazat
  2. Ano .. Díky už jsem si to upravila =)) . To já samozdřejmě vím že ty zbožňuješ Delenu .. To já taky a doufám že Damon a Elena budou spolu ;));PP

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já se na upíři deníky nedívám. Nějak mě to neláká. Ale máš krásný dess.

    OdpovědětVymazat